Područije likovnosti
Upoznavanje s likovnim tehnikama, poseban je izazov, budući da radim u mješovitoj dobnoj skupini gdje djeca nisu jednako upoznata s likovnim tehnikama, odnosno, pojedina djeca tek se u dobi od tri godine po prvi puta uključuju u odgojno-obrazovnu instituciju, stoga se njihovo razumjevanje i komuniciranje uvelike razlikuje od njihovih vršnjaka koji pohađaju vrtić još od jasličke dobi.Zatim, svako dijete u skupini različito doživljava ponuđeni medij pa prema tome njegov doživljaj, osječaj i izričaj ovisi o njegovom raspoloženju, prethodnom iskustvu a ponajviše o tome dali mu ponuđeni medij, te način na koji je ponuđen, odgovara ili uopće ne odgovara!Zato moje istraživanje ide u smjeru "traganja" kako se pomoću likovnih tehnika najbolje približiti svakome djetetu, koji su to mediji kojima bi dijete pokazalo i otkrilo što o "nečemu" misli, osjeća, razumije, koji bi to materijali najiskrenije omogućili i prikazali te kojima sve metodama možemo pomoći u ostvarivanju i osiguravanju optimalnih uvjeta gdje se djeca mogu baviti onime što im kao induviduama,posebnim i originalnim najviše odgovara?
Likovne tehnike i njihove mogučnosti izražavanja u samom početku služe kao "informacija" koja nas dalje vodi sve boljem međusobnom razumjevanju, gdje preciznije stvaramo uvjete primjerene svakom pojedinom djetetu u vremenu kada to njemu najviše odgovara.Pri tome ga upoznajemo s načinima i pravilima kako se nešto koristi, npr. kako se drži kist, kako se ocijedi višak boje s kista i sl.
Promatranjem umjetničkih dijela i razgovor o umjetnosti putem slika, knjiga, plakata, skulptura, posjeta muzejima, izložbama, upoznavanje s pravim umjetnicima i dr., načini su kako djeci približavamo samu umjetnost i direktno ih uključujemo u nju.