Kelj
Djeci sam ponudila kelj kako bi ga najprije istražili; promatrali iz svih kutova, opipavali, mirisali....
Pripremljen je papir te tempera u nekoliko nijanse zelene boje, djeca svoj doživljaj boje prenose na papir..
Ovako pripremljen papir namijenjen je prije svega djeci koja imanju manje iskustva u slikanju s temperom, u ovoj aktivnosti naglasak je na samoj tehnici i upoznavanje djece s pravilima, kako ocjediti višak boje s kista, kako držati pravilno kist, kako bojati plohu unutar zadane pregrade i sl.
Gotovi radovi djece;
Zajednički rad na velikom formatu, dijete je najprije olovkom nacrtalo list s žilama, djeca nanose boje unutar pregrada,tijekom aktivnosti djeca međusobno surađuju, dodaju boje jedan drugome, poštivaju "granice", pomažu djeci s manje iskustva oko pravila i sl.
Olovkom djeca crtaju detalje poput presjeka glavice kelja i samih listova...
Flomaster u tri boje i papir manjeg formata, ponuđen je djeci kako bi njime istakla detalje linijama...
Gotovi radovi djece;
Akvarel odgovara djeci koja preferiraju drugačiji način izražavanja svog doživljaja; nježnost, mekoću, senzibilnost...
Gotovi radovi djece..
Doživljaj boje neka djeca su prikazala dvodimenzionalno, kamenčićima u boji i štapičima( čačkalicama).
Gotovi radovi djece;
Formu oblika glavice kelja ili lista, djeca su prikazala manipulirajući slanim tijestom..
Gotovi radovi djece;
Veliki format papira, kolaž u više nijansi zelene boje, škare, lijepilo te ugljeni štapić.Djeca najprije raspređuju komadiče papira a potom ih lijepe, nakon što ispune površinu papira bojom, uzimaju ugljene štapiće i njma povezuju papiriče, povlačenjem linija,ravnih, kružnih i dr.
Na zasebnom papiru djeca od kolaž papira stvaraju svoju sliku...